Subject: Kooskõlastamiseks - Avalik üritus nr ATT-1/371
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Jul 2025 15:57:08 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palun kooskõlastust!

Nimetus: Rahvusvaheliste laste mängude (ICG) avamine Kalevi keskstaadionil.
Toimumise koht ja aeg:
- Kalevi staadion, Staadioni tn 3
04.08.2025 kell: 19:00 - 21:00

Korraldaja: Tallinna Kultuuri- ja Spordiamet
Esitamise aeg: 15.07.2025 11:45

Kooskõlastamise tähtaeg: 21. juuli 2025
Kirjeldus:

Kooskõlastust saab anda aadressil 
<https://akis.tallinn.ee/menetlus/23559?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=73938> 
https://akis.tallinn.ee/menetlus/23559?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=73938

Lugupidamisega

avalike ürituste taotluste menetlejad

teeninduse ja asjaajamise osakond

Tallinna Linnakantselei

640 4299

640 4116

[email-masked] <mailto:[email-masked]>